Ders Adı | Py1 | Py2 | Py3 | Py4 | Py5 | Py6 | Py7 | Py8 | Py9 | Py10 | Py11 | Py12 | Py13 | Py14 | Py15 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | | 5 | | | | 5 | | | | 5 | 5 | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | 1 | 4 | 5 | 1 | 1 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | | | |
AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
EĞİTİM HUKUKU | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
EĞİTİM TARİHİ | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
EĞİTİMDE DRAMA | | | | | 5 | 5 | | | | | 5 | | | | |
EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 |
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
KAPSAYICI EĞİTİM | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
MİKRO ÖĞRETİM | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
MÜZE EĞİTİMİ | | | | | | | 2 | | | 2 | | | | | |
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 |
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 |
BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
BESLENME VE SAĞLIK | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 |
EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 |
GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | 1 | 5 | 2 | | 5 | | 3 | 1 | | | | | 2 | | |
İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | |
İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
KÜLTÜR VE DİL | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 | 4 | 4 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI | | | | | | | | | | | | | | | 3 |
MESLEKİ İNGİLİZCE | 2 | 5 | 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 5 |
SANAT VE ESTETİK | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | 1 | 1 | 4 | 4 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 |
TÜRK HALK OYUNLARI | | | | | | 1 | | | | | | | | | |
TÜRK İŞARET DİLİ | | | | | | | | | | 1 | | | | | |
TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | |
TÜRK MUSİKİSİ | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 4 | 4 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
TÜRK SANATI TARİHİ | 5 | 3 | 3 | 4 | | 1 | | 4 | 2 | | | | 2 | | |
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ EĞİTİMİ | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | | | | | |
EĞİTİMDE SOSYAL MEDYA VE WEB 2.0 ARAÇLARI | | | | | 4 | | | | | 5 | | | | | |
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR | | | | | 4 | | | | | 5 | | | | | 4 |
FEN BİLİMLERİNDE KAZA İLE YAPILAN KEŞİF VE BULUŞLAR | | | | | | | | | | | | | | | |
AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI | 4 | 1 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
BİLİM VE SANAT ETKİLEŞİMLERİ | | | | | | | | | | | | | | | |
AFETLER VE AFET EĞİTİMİ | | | | | | | | | | | | | | | |
TEMEL VERİ ANALİZİ VE GÖRSELLEŞTİRME | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 1 | 1 | 5 | 2 | | 1 |
FİZİK TEKNOLOJİ VE TOPLUM | | | | | | | | | | | | | | | |
POPÜLER ASTRONOMİ | | | | | | | | | | | | | | | |
POPÜLER FİZİK OKUMALARI | | | | | | | | | | | | | | | |
ÜRETKEN YAPAY ZEKA UYGULAMALARI | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 1 | 1 | 5 | 2 | | 1 |
TEMEL BİLGİSAYAR PROGLAMLAMA | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 1 | 1 | 5 | 2 | | 1 |
BİTKİ VE HAYVAN KOLEKSİYONLARI | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 1 | 4 | 4 | 1 | 1 | 1 |
KODLAMA VE ROBOTİK | | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOLOJİ TEKNOLOJİ VE TOPLUM | | | | | | | | | | | | | | | |
BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ | | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE YAPAY ZEKAYA GİRİŞ | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM EĞİTİMİ | | | | | | | | | | | | | | | |
İLK YARDIM | | | | | | | | | | | | | | | |
ÇALGI BİLGİSİ | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | | | | | |
DÜNYA MÜZİKLERİ | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 5 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
SES EĞİTİMİ VE SES SAĞLIĞI | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
SANAT ESERİ İNCELEME KÜLTÜRÜ | | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK (TASVİR) RESİM SANATI | | | | | | | | | | | | | | | |
GELENEKSEL TÜRK EBRU SANATI | | | | | | | | | | | | | | | |
OKUL TÖRENLERİ VE KUTLAMALARI | | | | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLERDE LİDERLİK DAVRANIŞLARI | | | | | | | | | | | | | | | |
İNSAN VE TEKNOLOJİ | | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİM FİLMLERİ | | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK KÜLTÜR VE MEDENİYETİ | | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKİYE'DE YABANCI OKULLAR | | | | | | | | | | | | | | | |
PSİKOCOĞRAFYA | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | | | | | |
KÜLTÜRLERARASI ETKİLEŞİMDE PROJE TABANLI ÖĞRENME | | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK HALK BİLİMİ | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 | 4 | 5 | 1 | 3 | 2 |
ÇOCUK EDEBİYATI | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 2 |
TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 2 |
TÜRK HALK EDEBİYATI 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 |
YENİ TÜRK EDEBİYATI 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 |
TÜRK DİL BİLGİSİ 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 |
ESKİ TÜRK EDEBİYATI 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 2 |
| | | | | | | | | | | | | | | |